Volvo S90 i V90 choć oficjalne premiery miały zaledwie kilka miesięcy temu – S90 w grudniu 2015, a wersja kombi V90 na salonie w Genewie w marcu tego roku to już doczekały się usportowionych wersji z oznaczeniem „R-Design”. Usportowione wersje najnowszych modeli mogą tylko podnieść i tak bardzo dobre wyniki sprzedażowe marki.

Volvo ma przed sobą bardzo dobry czas – co do tego już chyba nikt nie ma wątpliwości. Szwedzka marka, która już nie jest tak naprawdę szwedzka, jak to ma często miejsce we wszechobecnej globalizacji, może pochwalić się dwucyfrowym tempem wzrostu sprzedaży w porównaniu do ubiegłego roku. W pierwszych 6 miesiącach samochody z logiem Volvo znalazły blisko 257 tys nowych właścicieli. To ponad 10% więcej niż w 2015 roku. Jak mówi sama firma wpływ na dobre wyniki miał przede wszystkim model XC90. A na wyniki i tak już bardzo dobre, bądź co bądź, ale marki przez wielu skazanej na zapomnienie, pozytywnie wpłyną nowe modele S90 i V90 również w wersji R-Design…

Nowy-6

Design nowych modeli Volvo, zapoczątkowany przez model XC90, może się podobać i zbiera praktycznie same pozytywne oceny. To przekłada się na zainteresowanie klientów marką Volvo, która bije kolejne rekordy sprzedaży. Popyt na nowe modele S90 i V90 ma być jeszcze większy dzięki pakietowi „R-Design”. Trzeba dodać, że firma Volvo pokazała wersję R-Design, w czasie gdy pierwsze egzemplarze modelu kombi, V90, dopiero zjeżdżały z taśm produkcyjnych. W Polsce Volvo V90 będzie dostępne w salonach dopiero za kilka tygodni.

Nowy-5